tekan untuk saya

Sunday 24 April 2011

entry aku membebel.. blablabla..

haaaa..ni yang aku nak membebel ni.. aku tak suka la org yg mcm ni..dah banyak kali aku sabar.then kali ni mmg aku dah hilang sabar.. aku memang jahat pon.. so what?? ade ke aku kisah?? ahaha.. dah tuh sapa la suruh hang yg dok carik psal ngn aku dulu kn.. so kena la balik ape yg ko buat kat aku tuh.. aku pon buat balik kat ko lah.. skali dua aku diam kn diri jek.. kalo dah selalu sangat tuh faham2 la beb.. aku pon manusia juga.. aku jugak ade hak kesabaran ye.. aku bukan malaikat.. jangan sampai aku hilang respek kat ko.. tapi rasa mmg dah hilang jugak skit kot.. ahaha.. byak kali aku diam kn diri..tapi kali ni mmg aku dah meletop dah pon.. macam gunung berapi dah ni ha.. ahahaha.. so what.. dah ko tak reti nak jage perasaan aku.. so buat ape la aku nk jage perasaan ko kn.. betul x??betul x??betul x?? muahahaha.. >:))




HAISHHH!! HOT JE AKU RASA!!! GRRR~
~noralina razali~

2 comments:

  1. heee relaks babe..sabar ye..comel la plak gambar hot tu hahahha..

    ReplyDelete
  2. hehehe..tgah hot pon kena maintain cute taw :D

    ReplyDelete