tekan untuk saya

Wednesday 23 June 2010

I wish I could just disappear...



Ntah la.. Kali ni betul2 aku maksudkan nya. Huhu.. Masalah oh masalah sampai bila pon kau xpenah nk hilang kan.. Aku yang pening.. Tiap mase yang berlalu.. Tiap saat yg berganti.. Masalah bukan nak hilang.. Bah kan die makin bertambah pulak.. Haiyoo.. Mahu pecah kepala otak kalo ini macam..

Betul ke orang tu cakap aku ni keras hati?? Ye ke?? Ehh.. Ntah la.. Sebab aku memang xtahu perangai aku.. Orang sekeliling jek yang boleh kenal aku.. Tapi mungkin ade betul nye jugak.. Ari tuh pon mase tgok video ni aku tak menangis..(padahal time ni tengah jaga ego depan mama..hikhik..) :)

Ada orang pernah cakap kat aku.. "asyik saya je yang nak kena jaga hati awak.. abis hati saya siapa nak jaga pula??" Huhuhuhu.. Ok lepas ni insyaallah saya akan cuba jaga hati awak ye. Dan hati semua juga..

Cuma saya pon nak awak tahu.. Saya gelak2 luar ni, tapi tak semestinye hati saya tersenyum jugak kn.. Saya senang di luar, tapi hati sakit tak siapa yang tahu kan.. Semua nampak saya tenang, tapi perasaan kecil saya tak siapa yang tahu kan..

Saya banyak bersabar selama ini.. Cuma mungkin silap nya sebab saye bersabar dengan masalah sendiri.. Bukan masalah kita.. Sebab tu awak akan rasa saya ni keras hati.. Dah cukup saya bersabar.. Semua orang buleh kecik hati dengan saya.. Abes saya nak kecik hati dengan siapa pulak?? Semua orang buleh terasa dengan saya.. Abes saya nak terasa dengan siapa pulak?? Betul saya buleh jadi gila macam nie..

Cuba awak bayangkan di tempat saya.. Mula dari form 4.. Tiap2 hari, masalah pasti akan datang mencari saya.. Sampai la ke hari ini.. Cuba awak bayangkan betapa basahnya hati saya sekarang.. Awak mesti tak dapat bayangkan.. Sebab saya tak pernah nak bagitahu masalah saya pada awak.. Cukup la sekadar saya tanggung sorang2.. Saya tak nak susah kan awak..

Masihkah ada orang lagi yang buleh faham aku?? Atau aku harus menghilang macam tu je.. But if I were to die today would anyone miss me?hurmm..

~noralina razali~

2 comments:

  1. i wish i could always appear..for u..hehehe:)

    ReplyDelete
  2. that's why i love u most..:)
    thanks syera..:)

    ReplyDelete